Halmstad-tiden...

Massa minnen flashar förbi i mitt huvud nu. Om 3 månader är min studietid i Halmstad slut. 3 år har bara flugit förbi, under samma korta stund det tar att knäppa på fingrarna. Vad hände? Somnade jag en stund där? Verkligen inte. Fy farao vad jag har pluggat hårt. Visste inte riktigt vad jag gav mig in på när jag började utbildningen, men här står jag nu... nästan i hamn... blod, svett och tårar förde mig hit... och skratt, VÄLDIGT mycket skratt!
Fan vad roligt jag haft.

Jag har önskat så många gånger att jag hade bott i Halmstad och kunde varit mer delaktig i allt socialt runt omkring. Men endel fester och annat smått & gott har ändå hunnits med! Och, jag har träffat helt underbara kompisar... vänner för livet... faktum är att jag vrålälskar större delen av min klass, blir tufft att skiljas åt!

Tänkte lägga upp lite minnen här som jag har...


Rymdgasquen i ettan. Var ett litet gäng ur klassen som hade förfest hos Tilda.
Alla utom Louise är med på bilden här, antar det är hon som är fotograf :)


Efter en kväll/natt ute har det nästan alltid varit hos Lisa jag slaggat. Och, vi har väldigt ofta haft strul med att pumpa upp min madrass... en gång var vi mer än lovligt korkade då vi glömde skruva för ett stort hål på madrassen innan vi började pumpa :P Många pumptag och 45 min senare undersöker vi madrassen och börjar då förstå varför luften vi pumpar in i madrassen inte stannat kvar där... :D


En underbar sommardag på Östra stranden. Jag, Tilda och hennes pojkvän Mathias hängde en stund i sanddynorna. Jag njöt av en god cider :)


Lisa och Tilda med gigantiskt mycket packning. Här väntar vi på tåget som tar oss hem till Lisa på Orust.


När vi åker tåg är vi inte riktigt kloka! Hmm.. vi är i och för sig alltid lite störda <3 :)


Många festkvällar har det blivit. Både med klasskompisar och "själva" vi tre:




Gud vad lång tid det tar att lägga in bilder! Får bli fler en annan dag ;)
Godnatt...

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Måste ju bara ge dig ett tips när du ska blåsa upp din luftmadrass nästa gång. Sätt hårfönen på kallblås och blås in luft i det stoooora hålet.... Hur kan det vara att jag inte lyckts komma med på en enda bild? Okej, jag vet att vi inte har umgått sådär jättmycket men ändå :(

2011-03-03 @ 23:29:37
Postat av: Tilda

Naawhh! Jag kommer också sakna denna tiden!! snyft. Hoppas, hoppas vi kommer bo i närheten av varandra sen! :)

2011-03-04 @ 12:32:38
Postat av: Linda

Pernilla: Vaa... går det mycket fortare då? Vilket tips! Har varit väldigt dålig på att ta kort, så snott flera stycken ifrån Lisas facebook. Men hittade inte ett enda på dej :( Men vet du vá? Jag tar lite bilder nu i veckan så ska jag lägga in lite fler bilder här framöver :) <3



Tilda: Ja.. i och för sej är det knappt någon som festar längre, det var riktigt roligt som det var i ettan när vi var så många varje gång vi gick ut. Saknar den tiden! Ja men det kommer vi säkert!! Det tror jag :)

2011-03-04 @ 13:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0