Överraskning

Igår kväll mådde jag riktigt risigt, orkade inte ens sätta mig i bilen och åka till Blixten för att sätta på skydd på hans ben. Och när jag inte orkar masa mig ut till bilen, DÅ mår jag dåligt. Men det var lätt värt det.. var så nöjd över min hopprunda!

Idag mår jag mycket bättre, idag är det istället mamma som mår sämre igen. Hon la sig och vilade för en stund sen och nämnde hur sugen hon var på "sockerbitar", ni vet de där vita fyrkantiga godisbitarna? Så efter jag hade lunchat hästarna körde jag förbi affären och köpte det här till mamsen:






Tror ni inte att mamma och hennes plånbok var borta nu när jag kom hem? Typiskt. Ger mig fan på att hon har åkt ner till affären för att köpa något gott till oss. Mmm.. och inte svarar hon på mobilen heller. Så vi får se när hon kommer hem vart hon varit... hoppas hon INTE varit i affären, jag som ville överraska henne tillbaka lite med, hon som alltid är så omtänksam och överraskande åt alla andra!

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0