ond arm

Varit några skoldagar och sena hästkvällar här nu.
Men idag är det ganska lugnt så idag skriver jag lite i bloggen :-)

Haft så rackarns ont i armen några dagar. Började i förgår kväll, gjorde ondare o ondare och när jag skulle lägga mig och sova gick det inte att somna. Det gjorde rent ut sagt så jävla ont att jag bara låg och lipade. Efter alvedon och ipren lyckades jag sova hyffsat och vaknade bara till ett par gånger den natten. På morgonen tog jag återigen lite värktabletter och gav mig iväg till skolan, eftersom vi hade redovisning.
Och det gick faktiskt otroligt bra... så det kändes inte längre så farligt. Skulle hoppträna på kvällen med så det kändes plötsligt som att jag nog skulle lyckas med det också!

Men. Iprenen hade gjort sitt och jag fick ondare än någonsin, lagom till det var dags att hoppa in i bilen och köra hem ifrån Halmstad. Högg i armen varje gång jag råkade vinkla den fel och när jag skulle växla bilen fick jag bita mig i läppen och svära några gånger.
Var gråtfärdig! Körde inom Apoteket och köpte Voltaren gel, och efter att ha smörjt på det så tog det åtminstone bort det allra ondaste. Var RIKTIGT skeptisk till om jag skulle lyckas genomLIDA hoppträningen igårkväll. Även om jag hade Voltaren.

Mocka gjorde svinont. Borsta hästen gick inte så det fick mamma göra. Åkte till hoppträningen på vinst eller förlust! Kunde inte ens leda hästen med högerarmen. Men, som ett mirakel... det gick suveränt bra att rida! Visst, hade ingen direkt styrka i armen men den fungerade ändå väldigt bra att hoppa med måste jag säga! Pushade nog den till det yttersta lite, och det var nog JÄTTEbra för sen efter hoppträningen känns det riktigt mycket bättre! :) :) :)

Fråga mig inte vad jag hittat på med den. Måste ha överansträngt mig på något vis!
En mamma som borstar hästen, fyller på spån och rullar upp lindor till dig... hmm, kanske skulle spela på det här ett par dar extra? ;) Haha.. nej då... mår som sagt väldigt mycket bättre redan, skööönt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0