27 januari. Ett år utan farfar :(

Ett år sen älskade farfar dog idag...... saknaden är stor! Fortfarande hör jag din röst, ser dig framför mig. Hör små ordvitsar och ser ditt stora busiga leende.

Du var så pigg och levnadsglad. Har fortfarande svårt att acceptera att du togs ifrån oss!
 Du lämnade ett gigantiskt tomrum som aldrig kan återfyllas! Det var verkligen inte din tid, du som var så pigg och inte alls "gammal". Men så blev du sjuk. Det var en svår tid. Ingen ville inse. Allra minst du. Du var så stark! Envis!
Jag vet att du sitter bakom ett moln och vakar över oss. Jag känner din närvaro.

Minns en sommar för något år sedan. Du satt i en badenbaden-stol ute vid sommarstugan. Där fanns ett litet elstängsel nere vid stranden för att förhindra att kanadagäss kom upp på gräsmattan. Du satt och funderade på om det var el i stängsel. Min lilla kusin Tim, ca 10-11år befann sig i närheten och du ropade på honom, "Tim.. gå ner och känn om det är ström i tråden. Du får 10kr!" Hahahahaa.... min farfar. Jag har så många vackra och roliga minnen ifrån dig.


Tack för alla år med dig. Jag saknar dig till månen och tillbaka! :( :( :(






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0