Långhelg med mitt hjärta!

Helgen har varit awesome! Daniel kom till mig redan i onsdags kväll, tjohoo. Jag fixade Blixten redan där på morgonen och hade föreläsningar hela dagen, sen åkte jag till Alvesta och plockade upp min älskling på tåget. Så uuunderbart det var att se honom igen!
På torsdagen tog vi det ganska lugnt. Var iväg till ridhus med Blixten och på kvällen åkte vi hem till Jill (en av mina bästa kompisar) & Tommy och åt tacos & kikade film.
På fredagen promenerade vi till och från stallet och mockade/fixade maten, en promenad på ca 70min.
Sen styrde vi ratten mot Växjö där vi tittade på en bil till Daniel (en Cheva Silverado Z71, skitfin!), åt på Kinarestaurang och såg Änglagård 3 på bio.

På lördagen blev det åter igen en tur till ridhuset med Blixten. Jag hoppade lite. Daniel tyckte att jag hoppade jättehögt, haha. Låg väl på 100-105cm något. Jättehögt, jovisst ;P <3 Sen åkte vi hem, gjorde oss i ordning och styrde kosan först mot Halmstad för att plocka upp Erik&Sofie och sen mot Kungsbacka för att fira Simon som fyllde 25. Chaufför för kvällen var jag. Tyckte Daniel hade gjort sig förtjänt av att slippa köra, då han kört mig och Blixten till ridhus ett par dagar och helt allmänt varit stalldräng! :D
Igår, söndag, hann vi inte med så hemskt mycket i och med att Daniel skulle hoppa på tåget och åka hem. Men en liiiten promenad blev det, och så kikade vi lite film.
Och jävlar vilken separationsångest jag hade igår. Kinderna blev helt blöta när jag skjutsade honom till tåget. Jobbigt när det blir så! Fan vad känslosam man är ibland... :) En redig liten kärring!



Nu bjuder jag på en bild, på en Daniel som fryser om öronen när vi är ute och går! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0