Jan. 10, 2011

Jag, Tobias (min bror) och Annie åkte upp till Vedevåg i fredags vid middagstid. Kl.13 var avgångstiden satt till, vilket sedan förskjöts till kl.14! Försenad som vanligt. Men hade inte så mycket att stressa till så vi tog det väldigt lugnt upp... stannade till på IKEA en sväng och sen var det väldigt halt med!

Nu har det hänt något sketet här.... för kursiv stil skriver jag med, och jag har INTE tryckt in den kursiva stilen och den går ej att plocka bort. Strunt samma, ni får överleva detta!

Vi var framme hos Daniel ca 20.30 på kvällen och möttes i hallen av en kartong som inte lät som kartonger brukar? Daniel sa åt oss att lyfta på locket och sheisse vad "rädda" vi blev. Där i satt tre stycken tuppar, kanske inte vad man förväntar sig i en kartong liksom? Några "lokala" kompisar till Daniel sa att "dem hade sett i tv att han älskar djur", så de gav honom några tuppar i 25års-present. Haha.

Vi var INTE heller först på plats, utan möttes av Jocke och Madde ifrån Halland. Två jättegoa kompisar till Daniel som jag inte träffat innan =)
Senare på kvällen anlände ett gäng glada Hallandsbor till. Några hade jag träffat innan, några inte. Alltid roligt att lära känna nya människor! =)

Vi åt en jättegod morots/räksoppa på kvällen, drack några öl/cider och hade det trevlans.
På förmiddagen på lördagen körde jag & Annie bort till Daniels pappas gård. Tupparna bodde i en hästbox där borta och vi tänkte busa lite med Daniel ;) Vi hade tagit 2 ägg ifrån kylen där hemma med oss, som vi la i halmen jämte tupparna (med datumstämplingen neråt of course). Jag hade gjort vad som helst för att se Daniels min när han någon timma senare åkte bort dit och skulle mata sina tuppar. Han blev helt paff och jag skulle vilja säga att han gick på det.... tills han plockade upp äggen och såg datumstämplingen :) Hahaha...


På kvällen var det fest med badtunna och grejer och jäklar med folk där var! Jag hade riktigt, riktigt roligt!



Festen började lite lugnt och sansat.


Fortfarande lugna och sansade.



Johan ifrån senaste "Bonde söker fru" anlände. Trevlig kille det där!


Här någonstans började det gå lite mer över styr och alla började bli lite på pickalurven så att säg ;)


Jannike och Emma. (Emma och Magnus Englund ifrån Bonde SF -08 kom förbi på lite fest)


Annie, jag och den lilla flaskan.




Åsa (som dejtade Pecka i BSF -09), Daniels kompis Magnus och Johan.
Denna och följande tre bilder är lånade ifrån Emmas blogg;
http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.6378063



Madde, Jannike och jag. Rackarns goa brudar det där ;)


Daniels kompis Emil, och Sofie som dejtade Johan i BSF i somras.


Härliga, goa Emma var sugen på Daniels cowboyhatt =)


Min Daniel och jag.

Nehepp. Blev en hel del bilder. Om ni är nyfikna så får ni kolla vidare bland mina bilder på facebook. Laddar upp alla där senare!

Tack ALLA för en otroligt rolig fest! (Ja, hela helgen var toppen!)
Puss

Kommentarer
Postat av: Amanda Holmgren

Men Hej Linda!

Va roligt att du tyckte min blogg var fin! =) DESAMMA!

Jag är BSF Tokig o tycker de är så kul att få följa alla! Synd att det var lite dött på kärleksfronten i år men GRATTIS till dig och Daniel!



Varma Kramar från mig i Hedesunda

Ps. Kika på Smycket jag har till försäljning i min blogg ;) kanske vore ngt på Er!!!!

2011-01-10 @ 20:43:57
URL: http://amandahedesunda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0