Mormor 80år

Igår fyllde mormor 80 år och vi var där på kalas =)

Hon är stencool min mormor... hade velat känna henne när hon var ung!
Hon verkar ha varit en pojkflicka när hon var yngre. Inte rädd för att hugga i och arbeta inte! Hon var bland de första tjejerna till att ta körkort på sin tid med.


Igår kom mormor osökt in på lite sexsnack när vi satt där vid bordet... både hennes barn med respektive, barnbarn och kompisar till henne. Min mormor är inte rädd för att tala. Men varför ska man vara det? Lättsamt och skojfriskt ska´re va! :) Haha.. har exempel att dra, men tror jag censurerar snacket här på bloggen va ;)


När jag passerade verandan påvägen ut ifrån mormor&morfars hus fick jag syn på mormors gummistövlar och tänkte att dem, dem måste jag ta ett kort på och visa er!

Röda och rosa med glitter och blommor på! Riktigt söta på min 80åriga mormor =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0