money, money, money... always sunny... in a rich man´s world!

Sitter här och funderar på om jag har råd att lösa ett träningskort till mig själv på Träna (och köpa ett par träningsskor). Fick extra mycket deg ifrån CSN denna månaden MEN det är ju för att jag får extra lite i maj, så jag borde spara en slant av dem. Plus att mina ridstövlar gått sönder, så om jag ska kunna tävla måste jag köpa ett par nya snarast!! Räknar och räknar och det går ihop sig om jag INTE sparar pengar till maj :)

Fan. Vill vill vill!!

Men det beror ju också på om jag hittar ett par ridstövlar i den prisklass jag tänkt mig. Och att det inte blir några extra utgifter denna månaden än det jag tänkt mig. Hataaar att vara student alltså!

Men, sen får jag lite lön nästa månad med. Och så har jag ett par ridstövlar här hemma som bara är använda 2 gånger pga att det är fel storlek. Dem borde jag kunna sälja och få en slant för? Jooooo... men det verkar som jag nog har råd, eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0