Låååånghelg med Daniel

Hej alla glada ;)

Igår kom jag hem efter en långvisit hos Daniel. Hela 5 dagar var jag där =) Mycket hanns med.
Tisdagen började med en tur in till Örebro där vi köpte födelsedagspresenter till hans små bröder, åkte till Hööks så jag kunde köpa ett bogskydd till Blixten och sen handlade vi mat.

På kvällen öppnade vi julklappar ihop och åt tacos....
Nu till julklapparna. TUSAN vilka bra klappar jag fick!! Fick ett par filmer som jag hade önskat mig; the Notebook och A walk to remember. Såna där riktiga kärlekskärleksfilmer... My cup of Tea :) Sen fick jag ett presentkort på Loka Brunn Spa... han hade köpt ett likadant till sig själv, så nu ska vi planera in någon helg att åka dit och ha det gött :)
Och och och............. sen fick jag ett par röda gummistövlar som jag så gärna ville ha! Ett par riktigt fina dessutom; Tom Joules. Likadana som på denna bilden:




Åååå vad jag älskar dem!

Sen har vi även hunnit med att åka pulka, varit på kalas hos hans bror, slappat, varit ute och gått, och även firat nyår!


Jag känner att vistelsen hos Daniel var mer än välbehövlig! Jag har helt tappat uppfattningen om vilken dag vi gjorde vad, fast jag ju minns allt vi hittade på. Levde i nuet och bara njöööt när jag var där uppe! Blev inte särskilt mycket plugg där uppe. Skulle vilja tillägga "tyvärr", men tänker inte göra det! FÖR... idag, kan jag tala om för er att jag för första dagen på någon månad känner mig lite mer som Linda. Tjejen som är ambitiös, tjejen som ser målet och tänker ta sig dit! Jag känner att jag hittat den motivationen som har saknats den senaste tiden och jag tänker nu plugga järnet i vår för nu kan jag se ljuset i tunneln. Äntligen. Det var precis vad jag behövde... komma hemifrån några dagar utan att ha en massa måsten runt sig! Lovely! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0