händelserik dag

Puh.... händelserik stalltripp det blev! Linda hade kört fast med bilen, vi lyckades inte dra upp henne. Stallägaren fick ta fritt en stund ifrån jobbet och komma och dra loss henne så hon inte stod ivägen EFTERSOM Åzas häst hade kolikattacker och behövde köras iväg till djursjukhus....

Usch... håller alla tummar & tår för att veterinärerna säger snälla saker!! Thinis som precis skulle börja få gå ut i hage och röra på sig lite mer :( Kolik är otäckt asså. Väntar spänt på att få höra vad vet. har att säga om detta.

Nej... tillbaka till lite tentaplugg. Motivationen är som bortblåst, meeen lite popcorn till gör nog susen ;)



MEN förresten... ni som tycker bloggen är lite seg och tråkig, jag utlovar en rapport om helgens festligheter lite senare idag! Tog en massa, massa bilder som jag ska lägga upp ut av! Daniels 25årsfest var himla trevlig och vi hade säkert 30-35 gäster i alla fall. Fick träffa många kompisar till Daniel som jag tidigare inte träffat. Bonde-Johan kom och hälsade på, och Sofie som dejtade honom under inspelningarna. Emma & Magnus Englund kom också för att fira Daniel. En hel-grym kväll. Ja hela helgen var toppen.. men jag skriver en liten redigare rapport sen! Promise!

See yaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0