Förhållandet med min mobil

Dumma, tröga, trånghuvade, elaka, enfaldiga, stupida, obegåvade, knäppa, ointelligenta, inskränkta, korkade, spejdade, rubbade, urblåsta, puckade, körda, pundade, knasiga, tokiga, IQ-befriade, pantade, bombade, bängda, hjärndöda, rudade, okloka, obetänksamma, befängda, abderitiska, barnsliga, oförnuftiga,oförståndiga, omdömeslösa, klantiga, förargliga, förtretliga, tråkiga, stygga, OLYDIGA mobil......

VARFÖR lämnar du mig nu, när jag behöver dig som mest? Nog för att jag har skaffat en ersättare till dig (iPhone), men den kommer jag få vänta på i över en månad och att jag beställde den beror inte på att du någonsin svikit mig.. för det har du inte! Du har fungerat perfekt, i alla väder. Alltid ställt upp på mig. Även om jag varit lite för full och taffsat på dig och vi då har missförstått varandra så du har skrivit något heeeelt annat textmeddelande och skickat iväg, så älskar jag dig lika mycket som min lilltå.

Men nu är det precis som du tjurat ihop på mig..... Men då undrar jag, vad ger dig rätten? Varför tar du dig såna friheter? Det är ju inte direkt så vi är gifta med varandra... knappt ens ihop. Visst att vi hänger endel, mest hela dagarna. Men vi har ju aldrig sagt att vi inte skulle få träffa andra!? Så nu ber jag dig att ta dig samman och skärpa till dig, eller så får det vara slut mellan oss. Och då ska du veta att min NYA är såååå jääääävla mycket snyggare än dig! Och har dessutom något innanför skalet med!!

Kommentarer
Postat av: Julia K

HAHA! Linda, du är ju rolig du!!

2011-01-06 @ 18:41:54
Postat av: Annie

Älskar inlägget! haha

2011-01-10 @ 17:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0