förändring

Då har man precis ätit smörgåstårta och efterrätt. Firat brorsan med stora tjocka släkten :)
Men min mage krampar nu, trots att jag undviker det jag inte tål. Jag frågar den varför. Den vill inte svara. (Jag vill ändå inte lyssna för det är inget roligt)

Men, har tagit ett beslut nu. Från och med imorgon ska jag äta väldigt light kost... inget krux liksom. Och hoppa över allt vad godis heter. Börja motionera mer än ridningen (tror det kan vara bra) Samt den största biten av dem alla, det som fick min mage att balla ur när jag var 15 och har hållt den urballad sen dess... ; sluta stressa!! För folk... vad stressar vi egentligen för? För andras skull? För din egen? För att hamna i graven i förtid? Nej nu får vi alla stressmumrikar skärpa till oss. Tänka efter vad som verkligen är viktigt!


Viktigt för mig detta året är att på riktigt börja ta hand om mig själv! I all hast och stress, glömmer man lätt att leva. Leva som är så underbart! Så.. deal? Deal!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Linda! Måste ge dig ett tips mot stressig mage, det hete link. Magsyran som ger smärtan neutralisers och minskar risken för magsår... Men du kanske redan kan det knepet?

2011-01-18 @ 22:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0