fluffigt och smaska in....

Fuck.... fuck, fuck, fuck! La ner en massa minuter på att skriva ett blogginlägg ifrån min mobil när jag hade lunchrast i skolan. Var väldigt nöjd med inlägget och postade det. Trodde jag. För nu såg jag att här inte fanns något! Hmm, hamnat i utkast tänkte jag då. Men neeeeeej, det ligger inte där heller... :( :( :(

Får sluta lipa, shit happens!


Är riktigt pepp efter denna skoldagen. Här skall göras ett examensarbete i vår, och bra ska det fan bli ;)
Likaså verkar den andra kursen superduper! MKB som den heter och handlar om. Det är en praktisk kurs UTAN tenta (men med dugga), där vi ska fördjupa oss i något i MKB-processen och redovisa muntligt/skriftligt, och även göra en MKB, fast inte helt och hållet... det har vi inte tid till sa läraren som för övrigt heter Sven-Birger, haha :) (och nej han är inte 65år gammal, utan typ 35) Han hade väldigt sköna uttryck för sig under föreläsningen med... när något var väldigt omfattande eller "luddigt" kallade han det för "fluffigt", och när han snackade om att "lägga till något" eller "slänga in något" sa han "smaska in"....

Han verkar superbra och jag satt verkligen och sög åt mig allt han sa. Nja, kanske inte riktigt allt för när han pratade om den "individuella redovisningsuppgiften" räckte jag upp handen och frågade om man fick jobba själv. Pinsamma, dumma Linda! Eller.. det har faktiskt gått så långt att jag slutat skämmas även för mina allra blondaste kommentarer :)


Ska hämta Dani boy på tåget strax... äääntligen får jag träffa honom igen!
Morsning! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0