...

"Denna dag inte ett liv", jodå... idag har jag gjort massor! Pluggat till allra största del, men även varit i stallet och mockat/blandat mat såklart. OCH, sen passade jag på att träna Afro eftersom det inte blev någon ridning idag. Kommer ha fete-träningsvärk imorgon! Men jag hade bra mycket bättre kondition än jag trodde (inte tränat "sånt" på ett år). Faktum är att konditionen var nemas problemas. Däremot är jag inte så stark i mina benmuskler vilket märktes tydligt då vi gjorde djupa hopp... PUUUH vad jobbigt det var! Imorgon är det skola som gäller hela dagen. Likaså onsdagen. Sen får vi se, mycket möjligt att det blir en tur till, till Halmstad denna veckan utöver det. Annars är det såklart inget slapp, utan hemmastudier som gäller... har rätt mycket nu med uppstarten av ex-jobb och alla MKB-uppgifter :) Mamma fyller 50 på onsdag så måste komma på något grymt att ge henne ;) Förslag!? (Mejla, annars läser hon dem här haha! [email protected])

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0