desperat behov av tips

Yo folks...

glömt berätta om en väldigt komisk sak som hände i helgen!



Det var ju så att strax innan jul hade jag & Daniel gått i en bokaffär och han hade pekat på en bok och sagt "AAaahh.. har uppföljaren kommit ut!! Jag har ettan på ljudbok" Jaaa.. då var det glasklart att jag skulle köpa "Svensk maffia -fortsättningen" som ljudbok till honom i julklapp. Suuuuupernöjd var jag!

En kväll ett par veckor senare pratar vi i tele, och han säger då att han köpt en ny ljudbok som han lyssnat på i flera timmar, aaaas-bra var den. Jag känner en oroande klump i magen och försöker låta nyfiken och frågar vad det är för ljudbok han fått tag på.
"Svensk maffia -fortsättningen" svarar han. "Aha", säger jag. "Det var min julklapp till dig".

Nu löste det sig, jag lyckades skicka tillbaka boken till Adlibris och hitta något annat istället.
Nu till det komiska.
Daniel fyllde år i torsdags, vi kom upp till honom i fredags. Jag tänkte spara mina födelsedagspresenter tills han och jag var lite själva senare på kvällen. Men så sitter vi där vid matbordet, precis svalt sista skeden räksoppa. Då öppnar han Hallandsgängets födelsedagspresent. Och jag höll jävlar i att på att ramla av stolen när jag såg att det var juuuust en digital fotoram han fick av dem, som jag också hade köpt till honom!


Whyyyy? Whyyyyyyyyyyy? Hur lyckas man?
Jag måste ha jäkligt god smak alltså!




Har i skrivande stund ännu inte kommit på någon ny bra 25års present, ALLA tips mottages varmt! Skicka förslag till: [email protected] !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0