14 januari

Dagen började med att min älskade iPhone väckte mig kl.5.20... första gången jag vaknar till den, och givetvis flög jag upp direkt! Höll nästan på att somna i bilen när jag körde till Halmstad (finns det nåt tråkigare än att köra bil den sträckan? Åker hellre buss jag :) så jag blidde lite orolig inför tentan i Miljörätt eftersom jag visste att jag behövde vara väldigt skärpt de kommande 4 timmarna för att ha en chans att grejja den! Stannade till på en mack och laddade upp med flera energidrickor och druvsocker... KALAS!


Tentan gick "nje". (Den i onsdags gick "nja")... så vi får väl se om 2-3 veckor när de är rättade hur det gick. Menmen, gick dem åt skogen så grejjar jag omtentorna... det är ett som är säkert ;) Man måste ju få tillåta sig själv att leva lite emellanåt också. Och ibland får man göra prioriteringar & uppoffringar.
På onsdag börjar min nya kurs; MKB (Miljökonsekvensbeskrivning för er som inte är så hajja på miljösnack), ser jag fram emot! En kurs man kommer ha väldigt stor användning för i framtiden. Sen är det ju läge att starta upp examensarbetet med.... äääntligen :)




Jaaaa... och slutligen tänkte jag nämna för er bönner där ute (inga nämnda, inga glömda ;) som råkar ha LAND hemma på köksbordet, att ni la väl märke till ett par snyggingar i den idag? ;)
Tyckte bilderna var himla fina på oss. Alexander von Sydow var det som fotograferade, och han tog maaaassor med fina bilder!

Vad sägs om den här till exempel....












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0