Våååååår. Don´t try to deny it!

Våååår i luften! Alla som inte håller med tycker jag ska hålla det inom sig ;)

Wohooo... med våren kommer allt. Det känns som året börjar, ja egentligen som ens liv börjar! Och ja, så känns det varje vår. Utan att för den skulls sak inte kännas som livet tar slut på hösten eller vintern.

Detta året, som därmed börjar typ nu, och jaa... därmed detta livet som börjar nu... kommer bli så toppen!!
Ålandskryssning om ett par veckor, Återträff med alla goa människor ifrån gymnasiet i april, examen i maj/juni, förhoppningsvis börja på mitt första miljöjobb, flytta hemifrån.... jaaa.. och med detta kommer miljarder av möjligheter!

Men, my home is where my heart is. Och mina planer är att söka jobb här hemomkring, på några mils radie hit eller dit. Allt mellan Halmstad - Växjö och en bit ovanför Värnamo - Markaryd, typ. För mitt hjärta är här just nu. Och jag längtar efter lite frihet, genom att få flytta hemifrån och bo helt ensam, vilket jag aldrig någonsin gjort! Så blir pendlande till Daniel ett tag till. Vi tar liksom en dag i taget och se vart det bär.
Förtillfället tycker jag JÄTTEsynd om honom som drog ut en visdomstand i förgår och är totalt igensvullen, kan inte stänga munnen, knappt prata och har så ont att han inte ens vill gå ut och hämta posten! Superman som han är är han ute med traktorn och jobbar idag, ja.. inte för att han har så mycket val liksom... men åå vad jag tycker synd om honom!


Nu bär det av in till Ljungby en sväng med mamma.
Pöss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0