piercingar och tatueringar =)

Sitter här och blir så jävla sugen på en tatuering. Eller inte EN, utan 2-3 st. Antar att det är lika "beroendeframkallande" som piercings är... för det har jag ju ett par stycken redan, en i naveln och en i tungan. Och funderat länge, länge på att även göra en i tragus.. det är ju bara såååå snyggt! Naveln gjorde jag år 2003, och tungan 2005. Har kämpat emot mitt beroende länge nu, men bara bara tragus med. Sen är jag nöjd. Så får nog bli en tragus i år =) (fliken i örat)




Sen vill jag ha en tatuering på foten, som syns i sommarfina skor. Och som lätt kan döljas med strumpor och andra skor. Känns viktigt att mina piercingar och tatueringar inte är alltför olämpliga, jag vill ju jobba som konsult i framtiden och uppfattas som seriös! Tyvärr är det ju kanske inte så lämpligt med piercingar el. tatueringar var som helst då. Fast å andra sidan kan man ju uppfattas som mer "mänsklig" och "jordnära" om man har något litet bara. Jag hörde mig för vad Daniel skulle tycka om en djurskyddsinspektör kom till hans gård med en tatuerad arm, han skulle nästan känna sig lite mer vänligt inställd till människan och känna att dem var lite mer på samma våglängd. GIVETVIS skulle kanske inte någon äldre generation uppfatta det likadant!

Kat von Dee är sjuuuukt häftig. Jag känner mig ganska ofta som Kat von Dee inuti, men håller det på den nivån... för svart hår och vråltatuerad är nog inte riktigt Linda :) Men hon är en av mina idoler, så sjukt snygg och häftig :)



Men, tatueringar jag vill ha är väldigt små och ska sitta typ på foten, eller något annat ställe som är lätt att dölja. Meeen, sen har jag en idé som kanske är på gränsen... jag vill eventuellt ha en tatuering på insidan av underarmen. Kan ju döljas med långärmad tröja, men den kommer absolut inte att gå o dölja lika lätt. Vad skulle ni säga om ni mötte en miljöinspektör/miljökonsult/miljöhandläggare med en liten gullig tatuering på underarmen? Inget särskilt va? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0