"tävling" med hästen idag.

Kom-igång-träningen med Maria Falk som skulle varit denna helgen blev inställd, så istället bestämde jag mig för att tävla. Bra sugen på Laholm som anordnade lokal/regional-tävling igår och idag, men bestämde mig till slut för att hoppa månadshoppning här hemma i Ljungby istället. Hoppade 90cm och 1m, en lagom start på året. Är ju ganska tidigt på säsongen än :-) Gick alla tiders. Min Blixten skötte sig utomordentligt (som vanligt. Vilken jäkla klippa han är!) Och jag är ganska nöjd med mig själv också, förutom ett par minimalt små missar.




Här är filmklipp:

90cm: http://www.youtube.com/watch?v=nhvGLfZT8gI
100cm: http://www.youtube.com/watch?v=q-PNJpnKQ7Y

Tyvärr jobbar min hästskötare (mamma) den 5 mars, annars är jag bra sugen på 100cm och 110cm i Jönköping då :) Får se om det löser sig på något vis! Beror ju också på hur vägarna ser ut, vi har ju bara allrounddäck på bil och transport :P Håller tummarna för att vägarna ser bra ut, och att antingen mamma eller någon annan kan följa med?! Tjing tjong på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0