Singellistan. Sugen?

Var som sagt in till stan (Ljungby) med mamsen igår. Hon var i akut behov av kläder, tills hon & pappa skulle iväg på fest idag. Vi passade på att ta en snabb, men god och mysig fika på Roddy´s. Jag försöker att inte äta alltför mycket socker nu en period, helst inget alls (lätt va!) och samtidigt minska på kolhydraterna eftersom de ombildas till socker i kroppen de också. Jag äter kolhydrater men skär ner på dem. Men en fika är inte så himla lätt att gå och ta sådär! Blev givetvis både socker och kolhydrater. Blev en ost- och skinksmörgås och en chokladboll. Men ingen läsk, utan tog en jättegod ny dricka dem fått in... Äpple- och kanelmust!! Utan tillsatt socker, inget konserveringsmedel eller vatten utan enbart äpple, kanel och vanilj. Det låter något det va? ;) God som tusan är den med! Finns på ICA... testa! Kullamust heter den.

Nu till det roliga jag hade att berätta... bäst vi satt där vid vårt bord, pillar man ju runt på saker.. svårt att hålla fingrarna i styr :P På bordet stod en liten reklamhållare. På ena sidan stod det om en hårdrockskväll som skall äga rum i stan. Nyfiken som jag var vände jag på hållaren och vad fann jag på baksidan?

Jo detta...
Vi ljungbybor har underbar humor! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0