lör 19 feb

Tja folks!

Sitter hemma hos Danne-Björn och bloggar. Kan börja med att berätta varför jag kallar honom Danne-Björn...

..för nårra veckor sen tittade vi på en film; the Heartbreak kid, och där kallar Malin Åkerman sin kille för "Eddie bear", det lät så sött så jag försökte översätta det till svenska och Daniels namn, då blev det Danne-Björn. Kan inte påstå att Daniel é speciellt överförtjust i detta smeknamn men alltid kul att retas lite ;)

Ska förresten berätta hur jag kom till Daniel, kom i torsdags kväll... med lastbil från Ljungby till Örebro. Sen blev jag hämtad med bil och åkte till Daniels föräldragård, där vi tog traktorn sista biten hem till Daniel. Har bild på detta som jag får ladda upp sen ;)



Sitter och skriver lite loggbok till examensarbetet, men ska strax hoppa in i duschen här. Vi ska in till stora staden Örebro vid lunchtid. Checka in på hotellet vi ska bo på inatt, och sen ska Daniel på årsmöte med Maskinringen och jag tar en tur nere på stan och kikar lite i affärer. Sen ikväll blir det typ någonslags bankett med underhållning av Janssons frestelser, de ska tydligen vara jättebra! Och som sagt, sova på hotell. Myyys. Sen tar jag tåget hem imorgon vid lunch, så jag hinner rida på kvällen.

Apropå rida så ska jag anmäla till Älmhult den 6 mars. Regional tävling, hoppa dubbla 110. Var ett tag sen jag faktiskt startade 110. Så trots att det inte är så vansinnigt högt, är jag lite lätt nervös. Men Blixten är i topptrimm och jag känner mig hyffsad jag också så passa er konkurrenter ;) Hahaha.

Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0