.

Okej, för ett par inlägg sedan skrev jag att Kat von D är cool. I själva verket menade jag att hon är sexy as hell. Och nej, jag är varken lebba eller bi, klart man kan tycka att tjejer är heta ändå? :)

Bara för att vi lever i ett jämställt samhälle (yeah right?) ska jag nu nämna Sveriges sexigaste man.....

gissa vem?









Jo jo jo, det är sant. Micke P!!!!!!! Förmodligen är det mest med pistol jag gillar honom. Ja, rättare sagt hela karaktären Gunvald som han spelar i Beck. Hans temperament är ju bara så hett. Varför, varför är det så hett med bad guys frågar jag mig? Borde det inte vá hetare med snälla killar som städar, lagar mat, byter olja på din bil och tofflar mest hela tiden, när helst du vill?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0