...

Jag får sån ångest när jag inte pluggar hela dagen lång. Är för att jag inte dragit igång examensarbetet helt och hållet ännu. Imorgon är det föreläsning i MKB som gäller hela eftermiddagen, och tänkte även ägna förmiddagen åt lite MKB-plugg! Om det inte blir skola på onsdag, så tänkte jag köra stenhårt med ex-jobbet då. Har en del telefonsamtal att ringa och "viktig fakta" att ta reda på innan jag kan gå vidare. Skulle verkligen kännas skönt att få detta gjort så fort som möjligt!

Imorse ringde kl.5..... min Daniel skulle köras till tåget! Körde honom till Alvesta och påväg hem stannade jag till i stallet och tog av Blixten sina lindor och släppte ut honom, sen var jag hemma 7.20 igen. Då la jag mig faktiskt och sov en stund till :P Sen hade jag lunchningen av hästarna idag, så åkte tillbaka dit och gav dem lunchhö, mockade, blandade maten OCH mockade ingången till Blixtens hage som var alldeles full av skit och hö. Mockade där i över en timma (!)... ja, när man ändå har ont i axlarna (träningsvärk) kan det ju inte bli värre, då är det lika bra att passa på ;)


Sen har jag sett färdigt hyrfilmen jag & Daniel somnade till igår. Den var bra Daniel, jag kan berätta slutet för dig? :P

Sen åkte jag och tog in min Blixten (tredje rundan i stallet). I och med att det är så mycket is, vill jag förhindra att han springer i onödan vilket han kan börja göra när han känner att det är dags att gå in.

Nu har jag granskat ett par MKB till föreläsningen imorgon. Känner mig inte helt färdig.. det var ganska svårt :S Tänkte jag skulle göra färdigt detta imorgon förmiddag.

För nu är det dags att bege sig fjärde rundan till stallet.... för ikväll har jag dressyrträning :P

Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0