effektiv dag

Kikade på melodifestivalen igår. Här är mitt favvo-bidrag från igår :)




Leaving Home med Nicke Borg:
http://svtplay.se/v/2340348/melodifestivalen/leaving_home_med_nicke_borg?sb,k151375,8,f,-1


Idag har jag släppt ut pålle, mockat & fixat stallet, städat lite, hängt tvätt, diskat och pluggat en massa. Nu ska jag strax till stallet en mini-sväng till, sen blir det nog en promenad innan jag ska iväg och rida ikväll. Och lite mer plugg skall även klämmas in någonstans.

MKB (Miljökonsekvensbeskrivning) heter kursen och är vad den handlar om. Har dugga, redovisning och rollspel nu i veckan så full rulle ;) Veckan efter det ytteliggare en redovisning. Men hey, det är skönt med "praktiska" kurser emellanåt och ganska gott att slippa tentor.

Plugg-stuff...




Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0