12 feb

Varit iväg i Sickinge och ridit i förmiddags, körde lite markarbete. Asså asså... Blixten gick helt magiskt bra! Han överträffade verkligen sig själv idag. Han har aldrig gått bättre! Så sjukt mjuk och fin. Sånt himla tryck i stegen! Och jag har börjat att stänga mina händer igen när jag rider (lagt till med "olater" under perioder där vi inte tränat så mycket, börjat få lite bukt med dem äntligen!) och har mycket bättre kontakt med hans mun. Fy bubblan vad nöjd jag är med dagens ridpass!!!!! Och det smittar av sig på hela mitt humör :)



Sen släppte jag ut min Blixt i hagen med lite lunchhö. Se så mumsigt han tycker att det var!!















Nu ska jag nog kasta mig iväg till simhallen och simma några längder! (eller ut och gå, inte riktigt bestämt mig än)

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0