Tjollahoppsan svejsan!

Huh vad mycket jag har just nu!! Bloggen är inte högprioriterad tyvärr. Examensarbete för hela slanten... eller... inte varit så hittills men från och med nu är det femmans växel som gäller för att verkligen, på riktigt, hinna färdigt i tid! Har dessutom ett litet skitarbete i Ekologi kvar sen ettan. Ett arbete jag fick som straff för att jag inte följde med på den frivilliga resan till Öland. Anledning till att jag inte följde med: Skulle tentaplugga. Känns inte riktigt rätt att bli "bestraffad" när resan var frivillig, med facit i hand hade det varit bättre att följa med på resan.

Sen har jag en färdigskriven labbrapport sen tvåan som ska lämnas in för rättning med. Eventuellt kompletteras om den inte är helt korrekt. Anledningen till att den hamnat efter är att det blev så dumt med sommarlovet som kom direkt efter labben förra året. Skrev den dagen efter labben så den är gjord. Men jag och läraren gick om varandra så han hann inte få den innan sommaren, och då har det dragit iväg ännu mer. Hoppas inte den behöver kompletteras för då kanske jag inte minns så mycket? Hmm.. får hoppas på lite flyt! ;)




Daniel och jag har inte setts på 3 jädra veckor... jävla skit... haha, bokstavligt talat! Det är bajsets fel att vi inte ses, det underbara vårbruket har nämligen börjat och Daniel kör gödsel åt hela Sverige känns det som!!! Nja, inte riktigt men VAD han har att göra. Maskinerna går dygnet runt. Och jag tycker så synd om mig själv som man bara kan göra. Väldigt jobbigt emellanåt. Känner mig väldigt känslosam. Blir liksom lite svartsjuk på traktorn ;) Det lär ju gå i ett kör nu ett tag. Får hoppas vi hinner ses nån gång... men bäst att ställa in sig på att det dröjer ytterliggare veckor...



Men det är så härligt med en kille som verkligen brinner för något! Som arbetar med kroppen. Som inte hänger upp sitt liv på mig, utan har ett eget. Jag får helt enkelt se det positiva i detta, lägga tankarna åt sidan och köra stenhårt med examensarbetet! Jag är ju en stålkvinna så det här är la inget! ;)


Kan ni förresten gissa vad jag hittade min pissekisse för några dagar sedan? I SKOHYLLAN. Jojomensan, Bobbie hade knuffat ner ett par skor för att själv få plats. Han är STÖRTSKÖN vår katt. Kommer sakna honom som skam när jag flyttar hemifrån om några månader :( Är ärligt talat bekymrad! Tror jag snor med mig honom när mamma & pappa inte ser!



Kommentarer
Postat av: Pernilla

Linda, kikade in på din blogg för att titta lite och får dåligt samvete när jag läser detta. Någonting säger mig att jag lovat att se om jag har kvar den labbrapporten. Sorry, detta har jag helt glömt :( Hoppas att det gick bra ändå?

2011-05-21 @ 14:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0