Flytta hemifrån

Japp, det kommer det att bli detta året. Slutar skolan om en månad, ledig EN dag... sen börjar jag jobba. Men står med 0 kr på fickan, så får så snällt bo hemma ett par månader extra så jag åtminstone har råd med ett billigt köksbord och en soffa. Men man kan hitta mycket fint begagnat nuförtiden, det ska nog gå bra :) Man får lägga ribban lågt och köpa lite allt eftersom...

...är ju priset jag fått betala för att ha häst. Inga sparpengar och bo hemma medan jag pluggat. Men det var la ingen big deal :)


1 augusti eller 1 september hade varit lagom att flytta. Ser sååå fram emot detta! Men först ska jag hitta en lägenhet jag gillar, och jag är kräsen! Väntar svar på en marklägenhet, men hoppet börjar rinna ur mig... stod några före mig i kön och marklägenheter som är så populära :( Även anmält mig på en tvåa på andra våningen. Skeptisk, men anmäla och ev. åka dit och kika kan man ju alltid... Då kanske man kommer fram till lite mer vad man vill ha också.

Yäääyäää... nej nu blir det plugg! Varit i skolan i förmiddags och nyss käkat lunch. See yaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0