Daniel & jag och jag & Daniel.

Saknar min Daniel... om ett par dagar "firar" vi ett halvår ihop... Känns lika underbart som de allra första gångerna vi sågs, egentligen mer underbart nu när man lärt känna varandra riktigt ordentligt :)


Lite bilder av vår tid tillsammans...

Två trötta grabbar vilar i min säng!




Daniel & jag är ute och festar i Ljungby och träffar på Emma.


Hösten 2010, när vi spelar in uppföljningsavsnittet av Bonde söker fru.


Tidningen LAND är hos Daniel och gör ett reportage om oss.


Daniels 25års fest.






Var uppe hos honom i helgen. Hittade det här på hans vardagsrumsbord;




Tycker det är väldigt roligt att han också gillar hästar. Nästa helg ska han på westernkurs, vilken karl jag hittat mig ;)

Pöss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0