Summering av helgen.

I fredags kom min Daniel. Det var FF här hemma för en gångs skull, så vi intog vardagsrummet och tittade på film. Först "Hästmannen" som är en väldigt fascinerande "dokumentär". Svårt att förstå hur någon kan välja att frivilligt bruka sin mark med hästar och välja bort allt vad maskiner heter. Det är fascinerande! Får ni möjlighet, kika på rullen. Man får sig en liten tankeställare om teknikens utveckling. Tusan vad de slet förr!
Sen kikade vi på någon komedi som sändes på tv, minns inte vad den hette :P

I lördags fixade jag stallet på morgonen, sen åkte vi in till stan. Jag behövde lite dricka på systemet. Och sen hade jag fått för mig att jag inte hade något att ha på mig till Lisas fest (sånt som alla brudar får för sig så fort det vankas fest) som skulle vara på kvällen så jag släpade runt Daniel i alla klädersaffärer vi har här i Ljungby... stackars Daniel. Men sen gick vi och tog en fika ;)

Sen skjutsade Daniel mig till Halmstad där Lisa skulle ha födelsedagsfest. Själv åkte han vidare mot Kungsbacka/Göteborg där han skulle på fest.


Idag har jag känt mig lite allmänt låg, delvis pga bakfylla och delvis pga något annat som fick sin kulmen i helgen. Men det finns inget jag kan göra åt saken så ska kliva undan och lägga min uppmärsamhet på annat. Måste försöka, det är inte värt att gå runt och må dåligt. Jag vet vad jag skall lägga fokus på istället.

Ser fram emot nästa helg då det är inflyttningsfest hos Thina & Manne i deras hus :) Underbara Annie kommer även vara där. Fasen vad kul vi ska ha flickor! Som på den gamla goda tiden ;)


Nu säger jag godnatt... känner att det inte blir så vettigt bloggskrivande idag, mest svammel. Nya tag imörra :)


Jag, Tilda och Lisa med det stora vinglaset som vi tvingade henne att dricka ur. Lägger bara in denna bilden eftersom vi var helt muppiga på de andra bilderna... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0