Styling av bloggen!

Har försökt mig på att styla min blogg lite, men det går inget vidare... haha... har gjort en header. För det första gjorde jag den fort som tusan, otålig som jag är! Sedan läste jag instruktionerna lite slarvigt hur man lägger upp den på sin blogg. Efter som jag är en trial-and-error människa. Och sen insåg jag att jag var tvungen att spara den som en väldigt suddig och kass bild för att filen annars hade blivit för stor. Tusan!
Men jag ger mig inte, för envishet är en annan egenskap jag besitter!
Dock är jag även lite lat så det kan hända att det tar en liten stund innan jag tar mig i hampan. Och någon tid för detta vill jag inte lova eftersom jag är en tidsoptimist.
Och när du nu läst igenom allt detta inser du nog att jag även är ganska självkritisk! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0