Sån är jag!

Bara för att jag är ett ljushuvud till färgen, betyder det inte alltid att jag ÄR ett ljushuvud. T ex ikväll... skulle ner och tanka bilen. Parkerade jämte pumpen, klev ur. Gick fram till tanklocket och insåg "no shit.. locket är inte på samma sida som pumpen". Hoppade in i bilen, körde enkelt runt pumpen. Hoppade ur igen, insåg att tanklocket fortfarande inte var på samma sida som pumpen. Vände mig om, puuuhhhh.... ingen såg! Hoppade in i bilen, slog mig för huvudet och AS-GARVADE. Tills jag fick syn på personalen på macken, som jag för övrigt trodde hade åkt hem eftersom det var självbetjäning på pumpen... piiiiiiiiiiiiiiinsamt!


Varför lyckas jag alltid?


Kommentarer
Postat av: Julia K

Haha Linda !! ;)

2010-12-07 @ 22:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0