redo för egna barn? knappast!

Jo mina vänner... ännu en gång har jag visat mina blonda egenskaper!!! Berättelsen jag nu ska tala om för er, inträffade igår kväll. Var förvisso bakis & skakis, men kan knappast skylla på det.

Kom hem till Åza & David och deras goa 5 åriga dotter. Åza har precis vunnit en fototävling och fått en present, som hon låter Nova få riva av presentpappret på eftersom Nova en stund innan detta varit lite ledsen. Det var nämligen så att deras danska kompisar hade firat lite mini-jul och öppnat julklappar och Nova hade såklart varit ledsen för att inte hon fick öppna några julklappar! Så säger Åza såhär till mig: "Jo för Linda, det ÄR ju så att Danmark firar jul den här dagen!" och blinkar med ena ögat liksom. Varpå jag säger: "VAAAAAA, ÄR DET SANT!? GÖR DEM?????"

OOooops... Ber härmed om ursäkt till Åza & David om jag försvårat deras barnuppfostran!! Lovar att jag ska vara lite mer med på noterna... nästa gång kanske ni börjar snacka om jultomten och JAAAAA, det är klart att tomten finns *blinkar med ögat*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0