merry Xmas

Tomten kom inte i år, så nu frågar jag mej helt enkelt.... hade jag inte varit en snäll flicka under året som gått? :/
Det är ju vad man alltid ha hört, "du ska vara snäll, annars kommer inte tomten". Nåväl, det spelar mindre kvitta.


För ordentligt med julklappar fick jag! Riktigt ordentligt. Känner mig som en riktigt bortskämd liten snorunge! 
Blixten fick ett nytt vintertäcke (Horseware Amigo) och jag fick bl a en iPhone!!! Är överlycklig och kan knappt bärga mig tills jag har den i min hand. Tycker Halebop och posten kan skynda sig på med min beställning, och helst jobba på juldan och annandan med så jag fåååår den någongång ;)





Och hörrni ni där ute.... Tv4 onsdag kl.20... missa för guds skull inte de! Nu är det dags att kolla hur det gått för alla bönder med kärleken ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0