julklappen ifrån Annie

Häromdagen skrev jag om den fina julklappen jag fick av Annie, som rörde mig till tårar. Denna qvinna är amazing! Hon är snygg, snäll, rolig, har humor... och dessutom är hon jäkligt händig! (Ett kap! Killar, hör av er så fixar jag en dejt!) Så givetvis gav hon mig något som hon lagt ner sin kropp & själ i.



                          

En tavla!! Tänk att hon stått i många timmar och sågat, snickrat och designat... till mig! Den är inte bara väldigt speciell, utan riktigt snygg. Jag hade lätt köpt den om jag sett den ute i någon affär!

TACK själv Annie!! För att du finns i mitt liv. För att du tar dig tid för mig. För att jag skrattar djupt från hjärtat när jag är med dig. För att du kommer till mig när du är ledsen. För att jag finns i ditt liv. För att du är min vän. För att din dörr alltid står öppen. För att vi har så roligt ihop. För att du visat mig vad riktig vänskap är. För att jag finns i ditt hjärta. För att du är så rolig. För att jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0