Bonde söker fru igår kväll!

Heeeeej alla!

Hoppas ni såg på TV4 igår kväll kl.20.

Det gjorde såklart jag! Damn vad skumt att se sig själv sådär. Daniel fick hålla om mig för lite nervöst var det!!
Men kan avslöja att det inte var första gången jag såg det, utan femte (!!). Det kändes bra, blev nöjd med det även om de som känner mig riktigt väl ser att jag är lite nervös precis i början där. Men jisses... det ÄR inte helt lätt att vara sig själv i denna onormala situation. I 7 timmar var filmteamet här, varav det blev 3-4 minuter i tv. Så ni kan ju tänka er hur "tjatigt" allt känns till slut med filmningen och alla frågor hit och dit.

De ringde ifrån tv och tjatade otaliga gånger på mig om jag inte kunde ställa upp och vara med i det här. Men varje gång sa jag mitt bestämdaste NEJ. Det var ju nämligen så att Daniel & jag inte hade setts särskilt länge när första frågan kom. Men i takt med att vi fortsatte träffas och jag kände hur upp-över-öronen kär jag var i Daniel hade det känts allt annat än rätt att INTE vara med. Jag lovar när jag nu säger detta, att Daniel är en kille som jag skulle kunna tillbringa resten av mitt liv med!!



Kan nu också meddela att jag från och med nu kommer uppdatera min blogg lite bättre, och "kunna" skriva om både det ena och det andra eftersom det tills nu varit lite smått hemligt ;)


Om ni har några frågor så får ni gärna ställa dem här i "kommentarer", så ska jag försöka besvara dem!
Kram Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0